söndag 7 november 2010

Söndagsutflykt till Westgate

Idag var jag och Karin i Westgate och handlade! Vi tittade mest på kläder och böcker, så typiskt nog slutade det hela med att både hon och jag lämnade köpcentret med ett klädesplagg och en bok var. I mitt fall en bok till Christoffer och i hennes fall en kokbok. 


Förresten har det kommit en ny tjej till internatet. Hon heter Emily (Emelie?) om jag inte missminner mig. Jag har inte hunnit prata så mycket med henne än, men hon verkar vara trevlig!

3 kommentarer:

  1. Kanske inte helt otypiskt att det var just en kokbok Karin köpte...

    SvaraRadera
  2. well spoken!
    ang kommentaren alltså.

    Är det i nairobi du håller hus?
    Du får berätta lite om kulturkrockar mm om du har tid :)

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Ja, det är i Nairobi jag bor. :)
    Ska försöka berätta lite om det någon gång, men sanningen är att jag inte har haft det svårt alls att anpassa mig. Förutom att alla i princip är kristna här och jag inte kan hålla hand med min pojkvän offentligt så har jag mest stött på värderingar som liknar dem jag har.

    SvaraRadera