lördag 21 augusti 2010

Om bloggen

Jag tänkte bara klargöra ett och annat, inlägget om hur det är här på internatet får jag skriva någon annan dag då jag har mer tid.

Siri frågade häromdagen vilka det är som kommer att blogga här. Från början var det tänkt att jag och Christoffer skulle det (Karin ville inte), men nu när bloggen har färdigställts har jag och Christoffer kommit överens om att det kanske skulle vara bättre om vi bloggar var för sig. Det blir personligare på det sättet. Jag kommer att länka till hans blogg så fort den är klar så att ni kan läsa den också! 

Sedan har jag en sak att säga om kommentarer också. Jag har ändrat på lite inställningar gällande detta, så nu är det fritt för alla att kommentera. Jag tror att det var lite krångligt förut att göra det.

Jag hoppas allt är bra i Sverige och att ni får njuta av några riktigt soliga dagar såhär innan hösten drar igång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar