lördag 2 oktober 2010

Hej igen!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu, men jag ursäktar mig med att jag ville prioritera skolan. Har haft en hel del att göra den här veckan.

Jag hade tänkt att visa ett par bilder från Masai Mara och skriva om hur det var där, men det verkar inte gå. Internet är alldeles för segt för att jag ska hinna ladda upp bilderna ikväll. Det tar ungefär en halvtimme (!) att ladda upp en bild, även om jag har förminskat bildstorleken så mycket som möjligt. Men som tur är kan jag visa bilder som jag har laddat upp förut, men som inte publicerats. De är gamla förstås, och det blir ett ganska blandat urval, men jag hoppas att det går bra!

En bild tagen på mig och Christoffer i Sverige.
En bild från Earth Dance. Jag och Karin syns på bilden, kolla efter Karins hår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar