onsdag 15 september 2010

Utekväll

Varje helg brukar internatet ge oss gymnasieelever möjlighet att få komma ut lite. Vi brukar kunna välja mellan att gå på restaurang, se på bio och åka och dansa på någon nattklubb. (Oroliga föräldrar kan lugna ner sig; jag tror faktiskt att alla i vår umgängeskrets är nykterister.)

Förra helgen valde Karin, Christoffer och jag att gå och fika på café Java. Efteråt gick Christoffer, jag och några till och såg på bio. Vi valde filmen Inception. Den var väl sådär. Jag tror inte man bör analysera just den filmen så mycket som jag satt och gjorde. När jag upptäckte att vissa delar inte alls gick ihop kunde jag knappt leva mig in i handlingen.

Från vänster: Karin, Kasper, Christoffer och Arvid. Eller om man hellre vill göra såhär: stockholmare, göteborgare, stockholmare, göteborgare.
Elsa!
Jag tog med den här bilden egentligen bara för att jag tycker om Christoffers min, haha!

Uppdatering: Jag såg nu senare att jag måste ha varit jättetrött när jag skrev det här inlägget! "Inception" blev "interception" och jag råkade skriva att Kasper är stockholmare och Christoffer göteborgare... Men det är ändrat nu.

2 kommentarer: